Kontakt

Masz pytanie?

Wyślij zgloszenie, oddzwonimy.

*
*
*
*
*
*

Zgoda na wykorzystanie danych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883)

Wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Wyrażam również zgodę na wysyłanie na podany przeze mnie adres e-mail lub przekazywanie za pośrednictwem telefonu informacji handlowych, dotyczących nowych produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank (zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).

*

Pola wymagane

 ZASTRZEGANIE KART: 0 801 321 456, +48 86 215 50 50 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy)

 

Sonda

Garmin Pay

  


Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.

Co to jest Garmin Pay?

Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.
Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.


Obsługa usługi Garmin Pay

Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay.

Kliknij i sprawdź jakich urządzeń Garmin można używać do dokonywania płatności


Jak zacząć korzystać z usługi?  

  1. Pobierz aplikację Garmin Connect  na telefon z systemem Android lub iOS.
  2. W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel.
  3. Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.
  4. Potwierdź dodanie karty kodem SMS.

Szybka i łatwa obsługa, czyli jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:

  1. Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela.
  2. Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala.

    To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.

Płać bez obaw z Garmin Pay - prywatność i zabezpieczenia

Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  1. Które karty mogę dodać do usług?
    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego
  2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay?
    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
    Szukaj miejsc oznaczonych logo: 
  3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
    Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
  4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
  5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
  6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

 

  • Limit transakcji zbliżeniowych - Obowiązujący w Polsce limit dla transakcji zbliżeniowych bez podawania PIN wynosi 100,00 zł, przy czym ze względów bezpieczeństwa dla losowo wybranych transakcji lub gdy łączna kwota transakcji zbliżeniowych od ostatniego silnego uwierzytelnienia przekroczy 200,00 zł, będzie wymagane podanie kodu PIN. Niezależnie od wysokości kwoty transakcji zbliżeniowej może zaistnieć konieczność zrealizowania tej transakcji jako typowej transakcji bezgotówkowej, w tym transgranicznej transakcji płatniczej przy użyciu karty płatniczej do płatności bezgotówkowych dokonywanej w terminalu POS mimo, iż zostały spełnione wszelkie warunki do zrealizowania transakcji zbliżeniowej.

 

Serwis https://www.psbank.pl/ używa plików cookie. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.
© 2009. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Banku Spółdzielczego w Piasecznie – PS Bank.
Projekt i realizacja: Ideo      Powered by : CMSEdito
Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank z siedzibą w Piasecznie, ul. Kościuszki 23, 05-500 Piaseczno, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000057537, NIP: 123-00-04-918. Kod SWIFT: POLUPLPR