Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS w tym PS Banku. Emisja 10-sekundowych spotów zaplanowana jest w telewizjach ogólnopolskich TVN, Polsat i TVP oraz w kanałach tematycznych tych stacji. Kampania wizerunkowa skierowana jest:
Kampania telewizyjna potrwa do 30 września br.
Ponadto działania promocyjne prowadzone są już bezpośrednio na obszarach funkcjonowania Banków Spółdzielczych z Grupy BPS poprzez reklamę w pociągach PKP – plakaty oraz okładki na bilety. Przekaz wspierają działania w Internecie – kampania banerowa oraz portal najblizejludzi.pl. Nieprzerwalnie prowadzone są działania w mediach społecznościowych oraz na profilu na Instagramie pod nazwą Najbliżej Ludzi.
Uzupełnieniem kampanii jest prowadzenie działań edukacyjnych nakierowanych na dzieci i młodzież oraz studentów. Już 3 września startuje VI edycja programu TalentowiSKO. Dla uczestników przygotowane zostały nowe scenariusze lekcji, prezentacje multimedialne oraz karty pracy w formie „map myśli”. W nowym roku akademickim Banki Spółdzielcze z Grupy BPS po raz kolejny wezmą udział w Programie Nowoczesne Zarządzanie Biznesem czyli cyklu wykładów nt. bankowości spółdzielczej na uczelniach wyższych w całej Polsce.