Kontakt

Masz pytanie?

Wyślij zgloszenie, oddzwonimy.

*
*
*
*
*
*

Zgoda na wykorzystanie danych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883)

Wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Wyrażam również zgodę na wysyłanie na podany przeze mnie adres e-mail lub przekazywanie za pośrednictwem telefonu informacji handlowych, dotyczących nowych produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank (zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).

*

Pola wymagane

 ZASTRZEGANIE KART: 0 801 321 456, +48 86 215 50 50 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy)

 

Sonda

Wydarzenia

Data dodania: 25-05-2022

BLIK przelewy na telefon już w PSBank.pl

Z przyjemnością informujemy, że usługa BLIK w PS Banku została rozszerzona o funkcjonalność przelewów na telefon. Jest to idealne rozwiązanie do błyskawicznego rozliczania się w gronie znajomych. Zrobisz to błyskawicznie w aplikacji PSBank.pl, wpisując lub wybierając z kontaktów jedynie numer telefonu osoby, której chciałbyś wysyłać pieniądze.


 

Nie ma znaczenia w jakim banku ma konto osoba, której przelewasz pieniądze. Wystarczy, że oboje macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK w swoich aplikacjach bankowych. Usługa działa 7 dni w tygodniu 24 h na dobę, a przelew dociera zwykle w kilkanaście sekund.

Do działania wymagana jest aktualna wersja aplikacji PSBank.pl dostępna na smartfony z systemem Android i iOS oraz uruchomiona usługa BLIK.


Aby wykonać przelew na telefon BLIK, wystarczy:                    

  1. W aplikacji PSBank.pl wybrać ikonę BLIK,
  2. Następnie - Przelew na telefon, 
  3. Zaakceptować regulamin i potwierdzić numer telefonu oraz rachunek,
  4. Wybrać odbiorcę z listy (ikona WYBIERZ lub wpisać numer telefonu - aplikacja wymaga dostępu do kontaktów)
  5. Dodać tytuł przelewu, 
  6. Wybrać kwotę i autoryzować transakcję, 
  7. Gotowe - przelew BLIK powinien być już u wybranego odbiorcy

 

UWAGA: Pamiętaj, że w systemie BLIK jeden numer telefonu może być przypisany do jednego konta w jednym banku. 

 

Więcej o funkcjonalności pod tym linkiem.

 

lista aktualności
Serwis https://www.psbank.pl/ używa plików cookie. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.
© 2009. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Banku Spółdzielczego w Piasecznie – PS Bank.
Projekt i realizacja: Ideo      Powered by : CMSEdito
Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank z siedzibą w Piasecznie, ul. Kościuszki 23, 05-500 Piaseczno, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000057537, NIP: 123-00-04-918. Kod SWIFT: POLUPLPR