Informacja o zasadach składania i rozpatrywania skargi na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności
przez produkt albo usługę w Banku Spółdzielczym w Piasecznie.
Jako klient/konsument masz prawo złożyć skargę do Banku, jeśli uważasz, że usługi bankowości detalicznej lub produkty wykorzystywane do ich oferowania lub świadczenia nie są dla Ciebie dostępne zgodnie z wymogami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć skargę, która może dotyczyć braku dostępności, m.in.:
Jak napisać skargę?
Twoja skarga powinna zawierać co najmniej następujące informacje:
Uwaga: Możemy pozostawić Twoją skargę bez rozpatrzenia, gdy nie zawiera informacji z pkt. 1-4.
W jaki sposób przekazać skargę?
Możesz złożyć skargę na kilka sposobów:
Jak odbywa się rozpatrywanie skargi na dostępność?
Każda skarga jest przez nas starannie rozpatrywana. Bank w terminie 30 dni od daty jej otrzymania udziela odpowiedzi na skargę w formie i w sposób wskazany nam przez Ciebie jako preferowany.
W szczególnie skomplikowanym przypadku uniemożliwiających rozpatrzenie Twojej skargi i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, Bank zawiadomi Ciebie w sposób, jaki wskażesz w skardze jako preferowany i poinformuje Ciebie o przyczynie zwłoki. W zawiadomieniu, Bank wskaże również nowy termin rozpatrzenia skargi i udzielenia odpowiedzi, który nie będzie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania skargi.
Gdzie jeszcze możesz się odwołać?
Jeśli odpowiedź na złożoną skargę nie będzie dla Ciebie satysfakcjonująca, po otrzymaniu od nas odpowiedzi, możesz złożyć odwołanie do: