Kontakt

Masz pytanie?

Wyślij zgloszenie, oddzwonimy.

*
*
*
*
*
*

Zgoda na wykorzystanie danych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883)

Wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Wyrażam również zgodę na wysyłanie na podany przeze mnie adres e-mail lub przekazywanie za pośrednictwem telefonu informacji handlowych, dotyczących nowych produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank (zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).

*

Pola wymagane

 ZASTRZEGANIE KART: 0 801 321 456, +48 86 215 50 50 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy)

 

Sonda

Dostępność

 

Informacja o zasadach składania i rozpatrywania  skargi na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności 
przez produkt albo usługę w Banku
Spółdzielczym w Piasecznie.

 

Jako klient/konsument masz prawo złożyć skargę do Banku, jeśli uważasz, że usługi bankowości detalicznej lub produkty wykorzystywane do ich oferowania lub świadczenia nie są dla Ciebie dostępne zgodnie z wymogami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć skargę, która może dotyczyć braku dostępności, m.in.:

  • strony internetowej Banku dla osób ze szczególnymi potrzebami;
  • aplikacji mobilnej Banku dla osób ze szczególnymi potrzebami;
  • bankomatów i wpłatomatów dla osób ze szczególnymi potrzebami;
  • sposobu świadczenia usługi przez Bank lub dokumentów i informacji o świadczonej usłudze.

Jak napisać skargę?

Twoja skarga powinna zawierać co najmniej następujące informacje:

  1. Twoje imię i nazwisko;
  2. Twój adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego przez Ciebie sposobu kontaktu;
  3. wskazanie przez Ciebie produktu albo usługi, których dotyczy skarga;
  4. wskazanie  Twojego wymagania dostępności, którego nie spełnia produkt albo usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania przez Bank;
  5. wskazanie preferowanego przez Ciebie sposobu zapewnienia spełniania wymagania dostępności przez produkt albo usługę (nieobowiązkowo).

Uwaga: Możemy pozostawić Twoją skargę bez rozpatrzenia, gdy nie zawiera informacji z pkt. 1-4.

W jaki sposób przekazać skargę?

Możesz złożyć skargę na kilka sposobów:

  1. pisemnie pocztą tradycyjną, kierując pismo na adres korespondencyjny: Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank, 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 23;
  2. za pośrednictwem Infolinii tel.: (22) 73-74-117;
  3. pocztą elektroniczną na adres: ;
  4. pisemnie na formularzu lub ustnie w placówce naszego Banku - złożenie skargi w formie ustnej potwierdzane jest na formularzu skargi wypełnionym przez pracownika Banku;
  5. elektronicznie na skrzynkę: AE:PL-48904-95697-THHSB-17w ramach usługi e-Doręczenia.
 
  • Pamiętaj: Bank nie pobiera żadnych opłat i prowizji za przyjęcie i rozpatrzenie skargi.
 

Jak odbywa się rozpatrywanie skargi na dostępność?

Każda skarga jest przez nas starannie rozpatrywana. Bank w terminie 30 dni od daty jej otrzymania udziela odpowiedzi na skargę w formie i w sposób wskazany nam przez Ciebie jako preferowany.

W szczególnie skomplikowanym przypadku uniemożliwiających rozpatrzenie Twojej skargi i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, Bank zawiadomi Ciebie w sposób, jaki wskażesz w skardze jako preferowany i poinformuje Ciebie o przyczynie zwłoki. W zawiadomieniu, Bank wskaże również nowy termin rozpatrzenia skargi i udzielenia odpowiedzi, który nie będzie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania skargi.

Gdzie jeszcze możesz się odwołać?

Jeśli odpowiedź na złożoną skargę nie będzie dla Ciebie satysfakcjonująca, po otrzymaniu od nas odpowiedzi, możesz złożyć odwołanie do:

  1. Zarządu Banku w terminie 30 dni od dnia otrzymania odpowiedzi na skargę;
  2. Miejskiego Rzecznika Konsumentów lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów (jeśli jesteś konsumentem);
  3. Prezesa Zarządu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, z zawiadomieniem o niespełnianiu przez produkt albo usługę wymagań dostępności.

 

 
Serwis https://www.psbank.pl/ używa plików cookie. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.
© 2009. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Banku Spółdzielczego w Piasecznie – PS Bank.
Projekt i realizacja: Ideo      Powered by : CMSEdito
Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank z siedzibą w Piasecznie, ul. Kościuszki 23, 05-500 Piaseczno, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000057537, NIP: 123-00-04-918. Kod SWIFT: POLUPLPR