NA TEMAT SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI KLIENTÓW
W BANKU SPÓŁDZIELCZYM W PIASECZNIE - PS BANKU
1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej świadczonej usługi w PS Banku.
2. Reklamacja może być złożona:
3. Po złożeniu reklamacji w miejscu i w formie określonej w ust. 1 i 2, PS Bank rozpatruje reklamację i udziela odpowiedzi w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji. Odpowiedź może być również dostarczona pocztą elektroniczną, wyłącznie na wniosek klienta.
4. Bank udziela odpowiedzi bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie:
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego terminem.
5. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie, o którym mowa wyżej, PS Bank w informacji przekazywanej klientowi, który wystąpił z reklamacją:
1) wyjaśnia przyczynę opóźnienia;
2) wskazuje okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrywania sprawy;
3) określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć:
„Klient może złożyć reklamację korzystając z formularza reklamacyjnego. W innym przypadku reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres do korespondencji, numer PESEL lub NIP albo REGON, dokładny opis zdarzenia budzącego zastrzeżenia oraz oczekiwania dotyczące rozpatrzenia reklamacji oraz własnoręczny podpis klienta lub pracownika Banku przyjmującego reklamację (w przypadku reklamacji składanych ustnie).”