Co zrobić gdy …?
Na stronie głównej w prawym górnym rogu pod czerwonym okienkiem e-banku rozwinąć "wnioski on-line" i wybrać "wniosek o założenie konta". Następnie wybrać opcję: "chcę założyć rachunek" i z rozwinięcia – typ rachunku. Kliknąć przycisk DALEJ, wypełnić wniosek i wysłać. W najbliższym czasie pracownik Banku skontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia terminu podpisania umowy.
Na stronie głównej w prawym górnym rogu pod czerwonym okienkiem e-banku rozwinąć "wnioski on-line" i wybrać "wniosek o założenie konta". Następnie wybrać opcję: "posiadam rachunek" i z rozwinięcia - typ rachunku. Kliknąć przycisk DALEJ, wypełnić wniosek i wysłać. W najbliższym czasie pracownik Banku skontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia terminu podpisania umowy.
Należy skontaktować się telefonicznie z bankiem dzwoniąc pod numer telefonu 0-22 73-74-135 (telefoniczny serwis PSBank). Operator po identyfikacji odblokuje Twój login.
Należy niezwłocznie dokonać ZMIANY HASŁA dostępu do systemu:
Klienci korzystający z usługi eBankNet - zakładka MÓJ PROFIL
Klienci korzystający z usługi eCorpoNet - zakładka PROFIL
lub powiadomić Bank w celu dokonania blokady dostępu do rachunku.