Kontakt

Masz pytanie?

Wyślij zgloszenie, oddzwonimy.

*
*
*
*
*
*

Zgoda na wykorzystanie danych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883)

Wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Wyrażam również zgodę na wysyłanie na podany przeze mnie adres e-mail lub przekazywanie za pośrednictwem telefonu informacji handlowych, dotyczących nowych produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank (zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).

*

Pola wymagane

 ZASTRZEGANIE KART: 0 801 321 456, +48 86 215 50 50 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy)

 

Sonda

Najczęściej zadawane pytania


 

Co zrobić gdy …?

 

  • Chcę założyć konto z dostępem przez Internet

Na stronie głównej w prawym górnym rogu pod czerwonym okienkiem e-banku rozwinąć  "wnioski on-line"  i  wybrać    "wniosek o założenie konta". Następnie wybrać opcję:   "chcę założyć rachunek" i z rozwinięcia – typ rachunku. Kliknąć przycisk DALEJ, wypełnić wniosek i wysłać. W najbliższym czasie pracownik Banku skontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia  terminu podpisania umowy.

 

  • Chcę mieć dostęp przez Internet do posiadanego w banku rachunku

Na stronie głównej w prawym górnym rogu pod czerwonym okienkiem  e-banku rozwinąć  "wnioski on-line"  i  wybrać   "wniosek o założenie konta". Następnie wybrać opcję: "posiadam rachunek"      i z rozwinięcia - typ rachunku. Kliknąć przycisk DALEJ, wypełnić wniosek i wysłać. W najbliższym czasie pracownik Banku skontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia  terminu podpisania umowy.   

  

  • Zapomniałeś hasło, zablokowałeś dostęp do konta lub wykonywania transakcji  (trzykrotnie wprowadziłeś nieprawidłowe  hasło)

Należy skontaktować się telefonicznie z bankiem dzwoniąc pod numer telefonu 0-22 73-74-135  (telefoniczny serwis PSBank). Operator po identyfikacji odblokuje Twój login.

 

  • Podejrzewasz, że login i hasło dostały się w niepowołane ręce

Należy  niezwłocznie  dokonać   ZMIANY HASŁA  dostępu do  systemu:

Klienci korzystający z usługi eBankNet -  zakładka MÓJ PROFIL

Klienci korzystający z usługi eCorpoNet - zakładka PROFIL

lub powiadomić Bank w celu dokonania blokady dostępu do rachunku.  

 

 

 

 

 

Serwis https://www.psbank.pl/ używa plików cookie. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.
© 2009. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Banku Spółdzielczego w Piasecznie – PS Bank.
Projekt i realizacja: Ideo      Powered by : CMSEdito
Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank z siedzibą w Piasecznie, ul. Kościuszki 23, 05-500 Piaseczno, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000057537, NIP: 123-00-04-918. Kod SWIFT: POLUPLPR