Kontakt

Masz pytanie?

Wyślij zgloszenie, oddzwonimy.

*
*
*
*
*
*

Zgoda na wykorzystanie danych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883)

Wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Wyrażam również zgodę na wysyłanie na podany przeze mnie adres e-mail lub przekazywanie za pośrednictwem telefonu informacji handlowych, dotyczących nowych produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank (zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).

*

Pola wymagane

 ZASTRZEGANIE KART: 0 801 321 456, +48 86 215 50 50 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy)

 

Sonda

BLIK

 

Poznaj usługę płatności BLIK w aplikacji mobilnej PSBank.pl!

Dzięki niej jeszcze łatwiej zapłacisz za zakupy (online i w sklepie) oraz wypłacisz pieniądze z bankomatu – bez użycia karty! Sprawdź szczegóły i wypróbuj BLIKa już dziś!

 

BLIK

 

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej PSBank.pl

To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji PSBank.pl wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

Dlaczego warto?

  • Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
  • Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • Aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne


Płatność BLIK w 3 krokach

  1. Zaloguj się do zaktualizowanej wersji aplikacji mobilnej PSBank.pl - wybierz ikonę BLIK
  2. Wygeneruj kod BLIK i podaj go podczas dokonywania transakcji
  3. Zatwierdź operację w aplikacji mobilnej PSBank.pl i gotowe

 

Przydatne informacje:

Płatności w sklepach lub w Internecie:
 
  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów;
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej PSBank.pl;
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu);
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga;
  • To już wszystko – zakupy opłacone 
Jak wypłacić BLIKiem gotówkę z bankomatu?

 

  • Wybierz w bankomacie formę wypłaty środków bez karty;
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK;
  • Podaj kwotę transakcji;
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej PSBank.pl;
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie;
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej PSBank.pl poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga;
  • Wypłata dokonana

Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Czy mogę korzystać z płatności BLIK?

 

Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w PS Banku. Aby płacić BLIKiem wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną PSBank.pl (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

 

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do portalu bankowości internetowej PSB@nk24 - zakładka Mój Profil/ Zarządzanie limitami. Ustawione limity widoczne są również w aplikacji mobilnej PSBank.pl w zakładce Więcej/Ustawienia/BLIK/Limity

Jak aktywować BLIK w aplikacji PSBank.pl

 

  • Zaktualizuj aplikację PSBank.pl do najnowszej wersji w sklepie Google Play lub AppStore
  • Zaloguj się do aplikacji PSBank.pl
  • Wybierz ikonę BLIK
  • Wybierz rachunek do powiązania z BLIK, przeczytaj i zaakceptuj regulamin usługi BLIK, przejdź DALEJ
  • Zarejestruj usługę kodem PIN w aplikacji i gotowe 
Jak dbać o bezpieczeństwo?

 

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKiem:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w PS Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej PSBank.pl
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację PSBank.pl
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją PSBank.pl i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja PSBank.pl. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować dzwoniąc na Infolinię Banku 22 73 74 153

 

 

Regulamin
Serwis https://www.psbank.pl/ używa plików cookie. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.
© 2009. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Banku Spółdzielczego w Piasecznie – PS Bank.
Projekt i realizacja: Ideo      Powered by : CMSEdito
Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank z siedzibą w Piasecznie, ul. Kościuszki 23, 05-500 Piaseczno, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000057537, NIP: 123-00-04-918. Kod SWIFT: POLUPLPR