Kontakt

Masz pytanie?

Wyślij zgloszenie, oddzwonimy.

*
*
*
*
*
*

Zgoda na wykorzystanie danych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883)

Wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Wyrażam również zgodę na wysyłanie na podany przeze mnie adres e-mail lub przekazywanie za pośrednictwem telefonu informacji handlowych, dotyczących nowych produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank (zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).

*

Pola wymagane

 ZASTRZEGANIE KART: 0 801 321 456, +48 86 215 50 50 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy)

 

Sonda

mojeID

 

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w PS Banku Uruchomiliśmy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Dzięki mojeID, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.), korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.

  • Aktualną listę usług publicznych znajdziesz TUTAJ
  • Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz TUTAJ

Czym jest mojeID?

mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Możliwości oferowane przez mojeID

  • Potwierdzenie tożsamości - w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.
  • Logowanie do istniejącego konta.
  • Autoryzacja operacji.

Korzyści

  • Łatwiejszy dostęp - prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.
  • Bezpieczeństwo - masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.
  • Użyteczność - korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
  • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne.

Zastosowanie

  • Usługi publiczne
    • - Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu).
    • - Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych).
  • e-Commerce
    • - Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu).
    • - Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy.
  • Energetyka
    • - Rejestracja wniosku/formularza.
    • - Przedłużenie umowy.
    • - Dostęp do portalu klienta.
  • Medycyna
    • - Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych.
    • - Zakup leków przez internet.
  • Media
    • - Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo.
    • - Opłacanie abonamentu.
  • Ubezpieczenia
    • - Sprzedaż polisy przez internet.
    • - Odnowienie polisy (Direct).

mojeID w pytaniach i odpowiedziach

  1. Co to jest mojeID?
    • mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.
  2. Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?
    • Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.
  3. Jaką mam korzyść z używania mojeID?
    • Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
      Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
  4. Czy korzystanie z mojeID jest płatne?
    • Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.
  5. Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?
    • Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

 

 

 

Profil Zaufany – jak założyć KROK po KROKU:

UWAGA: Przed założeniem Profilu Zaufanego upewnij się, że dane kontaktowe w PS Banku są prawidłowe. Jeśli nie - uzupełnij swoje dane kontaktowe w PS Banku o aktualny numer telefonu komórkowego i adresu e-mail.

 

  1. Zarejestruj Profil Zaufany na stronie pz.gov.pl – przycisk ZAREJESTRUJ
  2. Jako sposób pozyskania profilu zaufanego wybierz "Bank lub inny dostawca tożsamości".
  3. W oknie wyboru dostawcy wybrać kafelek z Banki Spółdzielcze / Grupa BPS
  4. W oknie wyszukiwania banku wpisać fragment nazwy tj. Bank Spółdzielczy w Piasecznie
  5. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcją i zalogować się do bankowości internetowej PS B@nk24 oraz wyrazić zgodę dla Krajowej Izby Rozliczeniowej na wykorzystanie Państwa danych w celu założenia profilu zaufanego.
  6. W następnym kroku zostaną Państwo ponownie przekierowani do strony pz.gov.pl i poproszeni o wpisanie kodu z wiadomości SMS.
Serwis https://www.psbank.pl/ używa plików cookie. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.
© 2009. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Banku Spółdzielczego w Piasecznie – PS Bank.
Projekt i realizacja: Ideo      Powered by : CMSEdito
Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank z siedzibą w Piasecznie, ul. Kościuszki 23, 05-500 Piaseczno, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000057537, NIP: 123-00-04-918. Kod SWIFT: POLUPLPR